Εκλειψη Σελληνης

Το Μηχανακι και το ποδηλατο χαλασμενο. Το πΠλυντηριο και το Ηλεκτρικο ματι, της κουζινας επισης................................................// Του Ενοικιαζομενου μου σπιτιου για χρονια...// Με την συζυγο, συντροφο, ο Σωτηρης και ο αργυρηςπου λεειο λαος ...΄΄ Αρρωστος μα και σε Καραντινα'''..Το Πικ απ ολορθο. ομως εκειμε δισκους 33 , και 45 στροφων, με τα ''' Λαικα Προαστια΄΄΄της καρδιας μου....// ''Θητεια ,Οριζοντες, Παραπονεμενα Λογιακαι Νεα Ιωνια''./Μπολιβαρ,εμπειρικος, Σεφερης και Ριτσος....// ''''Imagine,' Τζων Λενον. , ;;;L[ a wooman''] , doors...//Απεναντι του τερματικου , υπολογιστη μου ,χωρις αποθηκευμενα δεδομενα του σκληρου μου δισκου'''.../' "" ΣΤο Χαλικι του ΜΜετσοβου και Ασπροποταμου ,χωριο του Παπουμου και προπαπου μου, επιτελους, εισοδος σαν Ηπειρωτης Κερατζης΄΄.../ Η Οποσειρα του Λακωνα, Περιστερι, μνεια και ανταμωμα τριων παραποταμων σε καποια Μειντανια../ Αντιμαμαλος μου και ελευθερη βουη του Ε///' Να ακουσθει , ηπειρο, Για;νινα, Θεσσαλια, διαπερνωντας και διασχιζοντας τον Αχεροντα τους.../// Σε Ποια Αυγουστιατικη Πανσεληνο....// Με Μια, Εκεινη΄, Συζυγο, Φιλεναδα, Φιλο η Μονος μου.......Νησι., Βουνο, Θαλασα η Ακτη,.// Εχω βρεθει η εχω χαθει..../// Η βλεποντας, Συνομιλωντας με το ολογεμο φεγγαρι...... Σαν Αγαπη Καλοκαιρινη.../// ΧΧΧΧΧΧΧΧωρις, ζωη, στιγμη,ερωτα../ Παθος, κοκκινο κρασι και μουσικη....//// Να μη μπορω να ζησω μα και να τελεσφορησω.................///////////.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις