Αθανάσιος Πάσχος - ...Ζω ονειρευόμενος, Αγάπη...

[Χαμήλωσε το φεγγάρι]



Χαμήλωσε το φεγγάρι
με την αγάπη που με κάνεις
να σ' αγαπώ,
διώξε την κακή σκέψη
και βούτηξε μέσα του
στον ωκεανό της φωτιάς
γίνε η θεά του έρωτα
αναδυόμενη από το σώμα μου
δε θα αντισταθώ
ορκίζομαι θα κολυμπώ μέσα σου
σε όλη μου τη ζωή
αν είναι ζωή η άπειρη ευτυχία
μιας άχρονης στιγμής,
όταν θα πλαγιάζεις στην κουπαστή
όμορφου ονείρου..

[Όλα εκμηδενίζονται]

Όλα εκμηδενίζονται
όλα κρύβονται
όλα χωρούν στα δυο σου μάτια
εκεί που χάνομαι και εγώ
και μεταφέρομαι
σε άλλη διάσταση
εκεί που παράδεισος
είναι το σώμα σου
και η κόλαση
τα λίγα χιλιοστά μακριά σου...

[Η όγδοη ημέρα...]

Η όγδοη ημέρα...
Στην εβδομάδα υπάρχει ημέρα 
χωρίς όνομα 
η όγδοη 
η νύχτα της είναι ποτήρι 
που γεμίζει με την εικόνα σου 
και μεθώ με τη σκέψη σου, 
η μέρα της 
κάθε φορά που σε συναντώ 
και σου προσφέρω ένα τριαντάφυλλο της φωτιάς 
ξέρεις, 
εκείνο που το αποταμιεύεις μαζί με τα υπόλοιπα 
για ν' αγοράσουμε τον παράδεισο...

[Κοιμήσου αγάπη μου κοιμήσου]



Κοιμήσου αγάπη μου κοιμήσου
κάθε απόψε σ’ αγιάζει η νύχτα
άφησε τα πέντε δάκτυλα μου
να κρατήσουν το χέρι σου στην νυχτερινή πορεία
προς το όνειρο
και καθένα απ’ αυτά θα κτυπάει
ένα πλήκτρο των αισθήσεων που ζητάει
άγγιγμα τρυφερά σίγουρο,
κοιμήσου αγάπη μου κοιμήσου
κάθε απόψε γεννιέται η αγάπη
δεν είσαι μόνη σου στο χρόνο των θαυμάτων...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις