Ιβάν Γκόλ- Μαλαισιακά Τραγούδια


Paul Gauguin - Deux Tahitiennes - Λάδι σε καμβά - 1899


Τραγούδια της Μανιάνα, της νεαρής Μαλαισιανής

3

Δεν είναι η θύελλα
Που σε φανέρωσε

Δεν είναι από το δέντρο
Που ξεπήδησε η φωνή σου

Στο χαμηλό δρομάκι δεν σε είδε
Κανένας να ‘ρχεσαι.

Ήσουν λοιπόν χωρίς να το γνωρίζω
Πάντοτε μέσα μου;

4

Με το πλησίασμά σου, ολόκληρη
η νύχτα ανατριχιάζει.
Οι τοίχοι τρέμουνε, μυρίζει
Το γιασεμί πιο δυνατά.
Η θάλασσ’ ανασαίνει γρηγορότερα
Κι ο άνεμος μου φκιάχνει τα μαλλιά
Έτσι όπως σου είναι αρεστά.

5

Θέλω ν’ αρωματίσω την αυγή με το γλυκάνισο
Για να βρει τ’ άλογό σου γρηγορότερα
Αυτό της μοναξιάς μου το στρατί.

Θέλω να είμαι πιο αδύναμη απ’ το νέφος
Που στέκει πάνω απ’ το ηφαίστειο μα πέφτει
Και με του πρώτου ανέμου τη ριπή.

Θέλω να είμαι πιο γλυκιά κι απ’ το φιστίκι
Τα δόντια σου για να με θρυμματίσουν
και να ενωθώ με το δικό σου το κορμί.

μετάφραση: Γιάννης Υφαντής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις