Άννα Mαθοπούλου - Περπατάμε ανάμεσα σε δύο στρατόπεδα



Περπατάμε ανάμεσα σε δύο στρατόπεδα. Τα πόδια σου βουτηγμένα στη λάσπη και στα δικά μου γαλάζιες γαλότσες ίδιο χρώμα με τα μάτια σου. Κάνουμε την ίδια διαδρομή κάθε μέρα.

Άλλες μέρες φθείρει εμένα. Άλλες μέρες φθείρει εσένα.

Όλες τις μέρες όμως φθείρει τα παπούτσια μας .

Δεν σε προφταίνω.

Ούτε εσύ με προφταίνεις.

Και δεν προφταίνουμε το ηλιοβασίλεμα τελικά.

Είναι εκεί.

Εμείς όμως περπατάμε ακόμα.

- Σακούλα μου
- Στο πέτο
- Προχώρησες πολύ πάλι και δεν σ’ ακούω.
- Τα φρύδια μου ρεύονται.
- Εγώ σε επισκέπτομαι τα βράδια
- Δε θέλω άλλο να πίνω.
- Μόνο να διαβάζω.
- Σε καταπίνω κάθε βράδυ.
- Μου έχεις γίνει συνήθεια
- Μου έγινε συνήθεια.
- Τα φρύδια μου.
- Ασταμάτητα πιο μικρά.
- Κουράστηκα
- Μου πες να σταματήσουμε
- Δε σταματήσαμε όμως.
- Όλη αυτή η χώρα μου μοιάζει ξένη
- Καιρός να φύγουμε
- Θέλω να κάνω δύο μωρά και να τους δώσω το όνομά σου.
- Δε φοβάμαι πλέον
- Δεν σε φοβάμαι.
- Ό,τι κι αν πεις.
- Ένα μικρό ελάφι.

Ένα μικρό ελάφι διασχίζει το δρόμο.

- Δε σε μισώ πια
- Δε με μισώ πια.
- Κι όμως.
- Κι όμως όλο κλαις
- Καίγομαι στο πρόσωπο .
- Θέλω να καθίσουμε
- Κι όμως δεν θα καθίσουμε
- Με τρως από μέσα
- Με τρως από μέσα
- Κι απ’ έξω
- Είσαι τρομαγμένος. Πολύ τρομαγμένος
- Πολύ τρομαγμένος.
- Ταραγμένος. Πολύ ταραγμένος
- Κάθε νύχτα ξυπνάω στις 3.
- Στις 3 για το χάπι μου
- Βλέπω εσένα να κοιμάσαι.
- Καθυστερώ να πάρω το χάπι μου
- Βλέπω εσένα να κοιμάσαι.
- Διαρκώς κοιμάσαι.
- Διαρκώς τρομάζεις.
- Περιθώρια.
- Στενεύουν τα περιθώρια.
- Ακούμπα πάνω μου.
- Ακούμπα.
- Μη φοβάσαι.
- Θα φύγουμε σε λίγο.
- Θα σου αγοράσω παγωτό .
- Και φράουλες
- Κι ένα μωρό.
- Για να παίζεις.
- Κι ένα αλογάκι.
- Κι ένα γατάκι.
- Και μια σπηλιά.
- Μη φοβάσαι.
- Ως το πρωί.
- Εδώ.
- Κάνε μικρά βήματα.
- Και σ’ αγαπώ.
- Τίποτα άλλο δεν ξέρεις.
- Τίποτα άλλο δεν ξέρω.
- Με ένα σεντόνι
- Σκεπάζουν τους νεκρούς.
- Δωμάτιο λευκό
- Ποτέ ξανά.
- Για όσο διαρκεί.
- Μια στιγμή μόνο.
- Όσο το περπάτημα μιας πεταλούδας.
- Κόμποι
- Κράτα με.
- Μπορείς να λυγίσεις τώρα.
- Τώρα μπορείς.
- Μισή.
- Σώμα κρεμασμένο
- Κρεμασμένος
- Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.
- Κατάπια.
- Μια γουλιά αίμα.
- Ήταν το αίμα σου.
- μια συνταγή.
- Για ψωμί.
- Τα δάκρυά μου.
- Και το αίμα σου.
- Ποτέ εκείνη.
- Μονάχα αίμα.
- Όχι εκεί.
- Ποτέ εκεί.
- Ποτέ ξανά.
- Τον εαυτό μου
- Εκτέλεσα τον εαυτό μου.
- Δίπλα σε σένα.
- Ποτέ ξανά.
- Όχι με σένα.
- Για κάθε νύχτα
- Με κάποιον άλλο.
- Εσύ και οι άλλοι.
- Εσύ και η άλλη
- Δεν έχω εγώ τα δικά σου δόντια.
- Κι ούτε ποτέ θα μπορέσω
- Διαρκώς να σ’ αποφεύγω.
- Μέχρι το θάνατο
- Ως και στο θάνατο.
- Έχω χάσει τα γράμματά σου
- Τον εαυτό μου.
- Κανείς δε διαρκεί τόσο.
- Κι εσύ θα τελειώσεις.
- Και ποτέ δε θα σε ξανακουμπήσω.
- Και ποτέ δε θα με ξανακουμπήσεις.
- Και ποτέ δεν σ’ ακούμπησα.
- Κι ούτε ποτέ σ’ ακούμπησα.

Σχόλια

Ο χρήστης ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ είπε…
Τίποτε..
το ξαναδιαβάζω κυρία Μαθοπούλου, πολλές φορές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις