Τόνια Πιερράκου






The full monty


Και όταν με σταμάτησε ο μπάτσος
Ήρθε αργά στο παράθυρό μου
Σαν να ήξερε τι θα ακούσει
Και καθυστερούσε
Γιατί βαριόταν να ακούσει τα ίδια
Από άλλη μια γκόμενα.
Όταν κατέβασα το τζάμι
Με είδε γυμνή
Φορούσα μόνο τις ενοχές μου
Σάστισε και ρώτησε που πάω τέτοια ώρα
Του είπα πως πάω να βρω εμένα.
Έβαλε το χέρι στο κεφάλι
Και σκέφτηκε μα δεν ντρέπεσαι έτσι γυμνή;
Του απάντησα με την σκέψη μου
Μα δεν ντρέπεσαι με αυτή την στολή;
Ξερόβηξε, είστε ελεύθερη κυρία μου
Αποκρίθηκα, πάντα ήμουν.



Αθήνα 2012


Περπατά σε μια πολιτεία με σπονδυλική στήλη το τσιμέντο
Υψώνει τα μάτια σε αναζήτηση ουρανού
Μάταιο.
Ένας κάδος παραδίπλα καίγεται
"Πετάξαμε τα όνειρά μας στα σκουπίδια και τους βάλαμε φωτιά"
Ταιριαστό.
Ρουφάει όλο το γκρι από γύρω και το χώνει βαθιά μέσα του
Το ανακυκλώνει και χαμογελά αυτάρεσκα
Καθημερινό.
Φωνές ακούγονται να σκίζουν τον αέρα
Δυναμώνει την ένταση στα ακουστικά
Λογικό.
Σε μια πολιτεία γεμάτη σχέσεις εξουσίας, συνουσίας, απουσίας
Έχει χάσει την ουσία.
Αναμενόμενο.


Αλλαγή


Σήμερα είδα τον ουρανό
Δεν τον κοίταξα, τον είδα
Είδα τα πάντα, από το διάφανο μπλε
μέχρι το αιματηρό κόκκινο
μέχρι το χαοτικό μαύρο
Είδα το απέραντο
Τις ατέρμονες αλλαγές
"Δεν υπάρχει τίποτα πιο σταθερό από την αλλαγή"
Είχε πει ο Μπομπ ο Ντύλαν
Αυτόν που σιγοτραγουδούσες στο μπάνιο
Συνήθως τα ζεστά βράδια
Όταν σηκωνόσουν από το κρεβάτι
Και άφηνες την πόρτα μισάνοιχτη
(ή μισόκλειστη για τους απαισιόδοξους)
Για να σε ακούω να τραγουδάς
Παρόλο που ήξερες πως δεν μου αρέσει ο Μπομπ ο Ντύλαν
Το έκανες γιατί ήξερες πως μου αρέσεις εσύ
Πως μου άρεσε όταν σηκωνόσουν από το κρεβάτι
Για να πας στο μπάνιο
Και σιγοτραγουδούσες σαν να ήσουν δίπλα μου
Σαν να μην είχες σηκωθεί ποτέ
Σαν να μην είχες φύγει ποτέ
Εκείνα τα ζεστά βράδια
Που ο ουρανός έκανε τις σταθερές αλλαγές του
Τον είχα κοιτάξει, αλλά δεν τον είχα δει
Τώρα τον βλέπω πια.
Και μου λείπει ο Μπομπ ο Ντύλαν.

Απαιτήσεις


Εκείνη θέλει

Θέλει αγκαλιές μα να κοιμάται μόνη της τα βράδια, ηρεμία μα όχι συνέχεια, εκπλήξεις, δώρα, ταξίδια, γέλια, την τσάντα που είδε τις προάλλες στην Σκουφά, βόλτες στο ηλιοβασίλεμα, ροζ κουβέρτες, παθιασμένο σεξ μα και έρωτα μαζί, έξοδο με φίλες, φλερτ, ανεξαρτησία, τρέντυ αμάξι, εκδρομές τα σαββατοκύριακα στο Πήλιο, δουλειά ακριβοπληρωμένη, σεβασμό μα να τρώει και κανένα χαστουκάκι, καφέ με άρωμα βανίλας και μοσχοκάρυδου το πρωί, πρίγκηπα με άσπρο άλογο και τατουάζ, ρομαντικές καταστάσεις με κυνισμό, χιούμορ αλλά με όρια αποστειρωμένα, δίαιτα με παγωτά και χοτ ντογκ, γυμναστική μα να μην κουράζει, ζήλεια μα να μην φαίνεται και άλλα τόσα μικρά.

Και εκείνος θέλει

Θέλει εκείνη.

Ο χειμώνας μου


Ήρθε ο χειμώνας μα μοιάζει τόσο σαν να μην έφυγε ποτέ, είπε
Πόσο θα ήθελα να ήμουν δρόμος, είπε
Να περνούν από πάνω μου χιλιάδες, είπε
Να βρίσκουν την πορεία τους, είπε
Να φτάνουν στον προορισμό τους, είπε
Να με ξεπλένει η βροχή από την βρωμιά και τις πατημασιές, είπε
Να έχω λακούβες που θα φώλιαζε το νερό, είπε
Να κρατάω μυστικά τα ταξίδια των ερωτευμένων, είπε
Να είμαι μόνο πίσσα και μπαλώματα, είπε
Να οδηγώ κάπου και να είναι όμορφα, είπε

Κατάπιε το τελευταίο χάπι
Αιώνες μετά με κοίταξε

Σαν να καλοκαίρασε ε; είπε

Σχόλια

Ο χρήστης Θεοχάρης Παπαδόπουλος είπε…
Μου άρεσαν πολύ τα ποιήματά σου. Πήρα το θάρρος και σου δημοσίευσα ένα. Ο σύνδεσμος είναι: http://theoharrispapadopoulos.blogspot.gr/2013/02/full-monty.html

Δημοφιλείς αναρτήσεις