ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΚΑΛΗΣ - ΤΡΙΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ


Κρατήσου επάνω μου

Στους άδειους δρόμους
όταν ταξιδεύω
με του μυαλού μου τα ταξίδια
όταν ο άνεμος φυσάει
και παίρνει τα μαλλιά σου
και τα σκορπίζει στον αιθέρα
κρατήσου πάνω μου
σ’ άσπρα άλογα θα ταξιδεύουμε
σ’ έναν ήλιο κόκκινο
που λάμπει το πρωί
όταν η σκόνη
θα τυλίγει τα σπίτια πέρα ως πέρα
και τα δέντρα θα γίνονται κομμάτια
θα σου τραγουδάω ψιθυριστά
ένα τραγούδι αγάπης
θα μου χαμογελάς
και θα καλπάζουμε σε άσπρα άλογα
μέσα σε πράσινες βουνοκορφές
πέρα απ’ τις σκονισμένες χυδαίες πολιτείες
στου  ονείρου τις πηγές
κρατήσου πάνω μου
σφίξε με γερά
μη γυρίσεις πίσω να δεις τίποτα
τίποτα δεν αξίζει
τίποτα μωρό μου
τίποτα δεν θα ζήσει
κρατήσου πάνω μου γερά
σ’ αυτό το ταξίδι
της ζωής και του θανάτου.


Ακριβή
 
Κόκκινο πουκάμισο
μαύρο παντελόνι
μ’ αρέσει
που ντύνεσαι ωραία
απ’ του πάγκους της λαϊκής
εκεί σε γνώρισα
ήσουν όμορφη
με καλλυντικά
«ό,τι πάρεις τριακόσια»
έψαξα μέσα σου
τι πλούτος ,τι ευωδία
έσβησες μέσα μου
κάθε σκουπίδι
που είχα στο μυαλό μου
για το χρήμα
για την ομορφιά
αγάπη μου ακριβή
με φιλάς
κι ανασταίνομαι.




Παραδεισένιο φρούτο

Κορίτσι που χάθηκες
μούρο μου μαύρο
και ζουμερό
σ’ ονειρεύομαι
όταν το στόμα μου
είναι στεγνό και διψάω
μυρίζω την ευωδιά σου
χαϊδεύω τα ίχνη σου
και έτσι ζω
κορίτσι λεπτό
μούρο μου μαύρο
που χάθηκες.


Aπό τη συλλογή  «Θαμμένος στην άμμο»  ΠΛΑΝΟΔΙΟΝ 2010

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις