Λένα Σιώζου - Οδοιπόροι της Λέξης


ΣΤΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑΤΑ

Στα μικρά διαλλείματα της σιωπής
έβλεπε όνειρα,
θυμόταν φράσεις,
γελούσε δυνατά.
Πάσχιζε να πιστέψει,
χώριζε τα γράμματα προσεκτικά,
Α, Β, Γ,…, Ω
και πάντα,
πώς τύχαινε αλήθεια!
πάντα την ίδια λέξη έφτιαχνε.

ΤΑ ΧΕΡΙΑ

Τα χέρια
χειρονομούν σαστισμένα
χάνουν τα "λόγια" τους
βυθίζονται σε νωχελική νάρκη

τα χέρια
είναι κρίμα σαν χάσουν την όρασή τους
τυφλά, αδύναμα χέρια

τρέμουν μη βυθιστούν για πάντα
στην άβυσσο της σιωπής,
της ακινησίας

τυφλά, αδύναμα χέρια
χειρονομούν σαστισμένα
επιδίδονται σε εναγώνιους σπασμούς

τελευταίους?

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ

Μία λέξη
με εννέα γράμματα
και πολύ γκρεμό.

ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΜΑΖΙ

Διασχίζοντας τους γαλαξίες μου
με κλειστά τα μάτια
έχασα το δρόμο
σα μια στιγμή ανυπόμονη
και τώρα πετάω
δίχως προορισμό
μα δε με νοιάζει
γιατί
πετάω
κι από τα δάχτυλά μου
κυλάνε αστέρια
κι από τα χείλη μου
ψίθυροι μυστικοί
κι από τα μάτια μου
το φως και το σκοτάδι
μαζί

ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ

Μου περίσσεψαν λέξεις
από το όνειρο
τ' αποψινό
και είπα
να τις δώσω
στα πουλιά
και κείνα τ' άσπρα πέταλα
που σκόρπισαν
στον άνεμο
ήταν τα βλέμματα που χάθηκαν
μα βρέθηκαν
εδώ
μπροστά μου
ξαφνικά
να μου θυμίζουν
μαδημένες μαργαρίτες
να ζηλεύουν στα κρυφά
να λησμονούν στα φανερά

Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ

Δεν έφυγα ποτέ
πάντα στην ίδια πλευρά περίμενα
και... περιμένω ακόμα
περιμένω τη λέξη
που θα κόψει τη νύχτα στα δυο
τους πόθους θα φανερώσει
σύννεφο περαστικό
ή φτερό που το παρέσυρε ο άνεμος.
Δεν έφυγα ποτέ
Πάντα προσμένω.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ

Ρώτησε με παιδική αφέλεια, τι είναι η αγάπη
και κείνος χαμογελώντας, της απάντησε:

«μια ζάλη από φεγγάρι
απέραντη και δυνατή σαν θάλασσα
μια μάνα τρυφερή και στοργική
γνωρίζει πώς να συγχωρεί

υπομένει, περιμένει, ανασαίνει την ψυχή
και βλέπει καθαρά»

σιωπή

έσκυψε εκείνη
και φίλησε τα μάτια του
σκούπισε το δάκρυ απ' τα δικά της


Η Λένα Σιώζου έχει σπουδάσει μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών ενώ ταυτόχρονα με τις σπουδές της  παρακολούθησε μαθήματα ζωγραφικής. Γράφει από μικρή και εκτός από μια ποιητική της συλλογή που έχει εκδοθεί, υπάρχουν άλλες 5, "ανεβασμένες" στο διαδίκτυο. Αυτό το διάστημα εκτός από τη ζωγραφική (το καλοκαίρι πραγματοποιήθηκε και η 5η της ατομική έκθεση) δουλεύει ένα σύνολο από μικρές ιστορίες που έχουν κοινό σημείο αναφοράς.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Νοσταλγία

ποίημα / με τρεις στίχους / και πολύ αίμα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
είναι μεγάλη τιμή για μένα να φιλοξενείτε ποίησή μου στο υπέροχο μπλογκ σας, σας ευχαριστώ πολύ

Λένα Σιώζου

Δημοφιλείς αναρτήσεις