Θεοχάρης Παπαδόπουλος



Elaine Murphy - Desire 2


ΕΠΙΘΥΜΙΑ  


Ήθελα νάμουν γλύπτης
να φτιάξω το άγαλμά σου,
νάμουν ζωγράφος
να φτιάξω το πορτρέτο σου,
νάμουν τραγουδιστής
να υμνώ την ομορφιά σου.
Μα είμαι άνθρωπος απλός
και σ’ έχω στην καρδιά μου.

ΑΝ 

                     
Αν γράφαμε ένα στίχο κάθε μέρα
ο πόλεμος άγνωστη λέξη θα γινόταν,
ο πόνος θα άλλαζε πλανήτη,
ο φθόνος θα αγκομαχούσε ξεψυχώντας,
η πλάση θα ντυνόταν γιορτινά,
τινάζοντας μακριά τη σκόνη της λύπης.
                   
Αν γράφαμε ένα στίχο κάθε μέρα.
Αν φυτεύαμε ένα λουλούδι κάθε μέρα.
Αν τα συνθήματα φωνάζανε: Ειρήνη, αγάπη,
                 
Μα με τα αν δεν γράφεται ιστορία.

ΑΓΑΠΩ 


Αγαπώ τη ζωή για τις χαρές, που μου δίνει,
αγαπώ τον έρωτα, που μου γλυκαίνει τη ζωή,
αγαπώ τη φύση, που με καλωσορίζει
με χίλιες δυο χαρούμενες φωνές.
Αγαπώ την αγάπη, που μ’ έμαθε ν’ αγαπώ,
αγαπώ την ειρήνη, που με κάνει να υπάρχω,
αγαπώ την ελπίδα, που με μεθά,
αγαπώ τη θάλασσα, που με δροσίζει.
Τα κύματα, που τα πόδια μου φιλούν.
Δε με φοβίζει εμένα ο Ποσειδώνας,
απ’ όλους του θεούς τρέμω τον Άρη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις